8 Kasım 2016

Varna / BULGARİSTAN

Varna / BULGARİSTAN



Varna – Bulgaristan’ın yaz başkenti olarak bilinir. Çocukluğumda her yıl tatil için gittiğimiz bir şehir. 
Yıllar sonra ben de çocuğumu götürüp gezdirdim. Bulgaristan’daki diğer şehirler gibi bizlere göre fiyatlar gayet uygundur. 




Yıllar sonra tekrardan hem gidip görmek, hem de kızıma göstermek istediğim yerlerden biri Dolfinarum’du. İçeri fotoğraf makinesi sokmak yasak, fakat ben anlamıyormuş gibi yapıp, çantamın içinde soktum makinemi. Her yerde olduğu gibi burada da ticarete dökülmüş her şey. Fotoğraf çektirmek isteyenler mekan çalışanları tarafından ücret karşılığında fotoğraf çektire bilirler. Giriş ücreti biraz yüksek geldi bana. Genelde turistlere yönelik olduğu için fiyatlar yüksek ola bilir. Çocukken hatırlıyorum neredeyse nefes almadan izlemiştim yunusların gösterisini. Şimdi ise kızım aynı şekilde izledi. Bir garip oldum onu öyle nefesi kesilmiş bir şekilde izlerken gördüğümde. 




Gezilecek bir başka yer ise hayvanat bahçesi. Burada ücret çok uygun – 2 Leva’ydı. İçerisinde hayvanlar dışında, çocukların eğlenmesi için ufak bir lunapark vardır. 






Bir başka yer ise Akuarium. Giriş ücreti uygun. 3 leva gibi bir şeydi. Çocukken gitmiştim en son oraya. O zaman çok enteresan gelmişti, şimdi ise görülecek çok şey bulamadım. Daha büyük Akvuarim gördüğüm için midir, yoksa maddi sıkıntılardan dolayı mı orasını beğenmedim, bilemiyorum. Kızım için ise bir fark yoktu tabi. Ona her şey enteresan görünüyordu. 




Kafeler uygun ve genelde her yerde Wi-fi mevcuttur. 




Bulgaristan'da gezilmesinden keyif alınacak bir yer. 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

My Trip Stories Copyright © Design by nesrin013 Blogger Template